فرمانده ناجا: به رغم تلاش دشمنان امروز هیچ اتفاقی نیفتاد

سیاست > چهره ها  -  فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: به رغم تلاش مذبوحانه دشمنان و استکبار جهانی که در فکر به آشوب کشیدن کشورمان ، عصر امروز (یکشنبه) هیچ اتفاقی نیفتاد.


به گزارش  ایرنا سرتیپ پاسدار 'اسماعیل احمدی مقدم' روز یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز صدور اسناد الکترونیک نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در شهریار افزود: استکبار جهانی به دنبال مشابه سازی وقایعی همچون مصر و تونس در کشورمان است که با هوشمندی مردم، این تلاش آنها با شکست مواجه شد.
وی با بیان اینکه دشمنان ما، فهم و درک درستی از ایران ندارند، گفت:‌ به طور طبیعی دنیای استکبار تلاش دارد هر طور که می تواند به جمهوری اسلامی ایران فشار وارد کند.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: توفیق های متعدد توسط جمهوری اسلامی به رغم تمامی توطئه های دشمنان، می تواند به الگوی متعالی برای تمامی کشورهای جهان تبدیل شود که این امر ناراحتی کشورهای استکباری را در پی داشته است.

سردار احمدی مقدم خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در برخی از کشورها، نظام های سیاسی سقوط کردند، دشمن به دنبال آن بود تا در کشور ما نیز، این رخدادها را شبیه سازی کند اما در جمهوری اسلامی ایران با توجه به عزم و اراده ملت و همگامی کامل آنان با ساختار و نظام سیاسی مستقر هرگز چنین رویدادهایی اتفاق نمی افتد.

وی افزود:اکنون پیام انقلاب که شکستن هیمنه ابرقدرتها بود، در دنیا به گوش می رسد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: دشمنان تلاش کردند با تمام شبکه های خود، حضور ده ها میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را کمرنگ جلوه دهند و به جای آن 25 بهمن را بزرگ نمایی کنند که در اثر هوشمندی ملت این تلاش آنها دربه طور کامل با شکست مواجه شد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد دستگیری سران فتنه گفت: با توجه به اینکه نیروی انتظامی ضابط قضایی است، در صورت ابلاغ قضایی، فورا اقدام خواهیم کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا